poniedziałek, 22 października 2012

Jazzpospolita

"Czerwona flaga (ale ja się kąpię)"- kawałek zespołu Jazzpospolita, do którego w 2012 zrobiliśmy teledysk.
Dziewczyna z teledysku to Chi-chi. Jej niewiele potrzeba żeby wyglądała ŁADNIE, niemniej jednak dbałam żeby wyglądała jeszcze ładniej ;-) Jej stylizacja miała być w charakterze retro, vintage jak kto woli. Pomysł na makijaż znalazłyśmy gdzieś w necie. Miałam sporo czasu na wykonanie go. Jestem zadowolona z efektu pracy :-)
Chłopców z kolei trzeba było zrobić na bikiniarzy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bikiniarz

Zdjęcia znalezione w sieci, którymi się inspirowałam.





I już gotowy teledysk Jazzpospolitej:


Po zakończeniu zdjęć do teledysku zrobiłyśmy sesję foto w stylu pin up.
modelka: Chi-chi
foto: Julia
charakteryzacja: ja






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz